Thursday, 12 October 2017

Forex Trading Jobber I Pakistan International Airline


Pakistan International Airlines PALPA mot PIAs privatisering. Myndigheter og ledelse må eie PIA og øke flåten på eierskapsbasis Det er en klar holdning til PALPAs styre på vegne av medlemskap som PALPA er imot privatisering, uttalte EC PALPA under en pressekonferanse her Mandag har sterkt kritisert ledelsen av Pakistan International Airlines PIA med hensyn til forsinkelse i flyselskapets lønn, luftfartspolitikk og fly på vått leie. President Palpa Captain Hamza. said at Nasjonal luftfartspolitikk 2015 klarte ikke å bremse utfordringene som den lokale luftfartsindustrien står overfor, og legge grunnlaget for at den lokale luftfartsindustrien blomstrer. Den nye luftfartspolitikken har ikke klart å nå målene med å gi felt til de lokale transportørene for å vokse, evne til å bygge opp , skape flere jobber og få den nasjonale operatøren PIA ut av krisen, sa. adding at jeg I stedet for å ha en industri-sentrisk tilnærming, legger politikken seg til å favorisere utenlandske flyselskaper og tiltrekker seg utenlandske organisasjoner. Dessverre la han til at policydokumentet for 2015 er utarbeidet isolert, og det innebærer flere spørsmål og problemer i stedet for å gi svar og løsninger i stedet for å diskutere spesifikke problemstillinger og utfordringer som luftfartssektoren står overfor i Pakistan, diskuterer rapporten om verdslige problemer og praksis i bransjen som ikke er svært relevante for grunnverdenen i Pakistan, la han til. I fravær av slike analyser på jorden, lagt til, kan politikken bare betegnes som en luftfartsinfrastrukturutviklingsplan, da den ikke oppfyller kravene til en akseptabel strategiplan, som må baseres på en bred visjon i stedet for en myopisk. Kvaliteten på rapporten antyder at en systematisk trinnvis tilnærming som er nødvendig for utvikling av slike dokumenter, som praktisert over hele verden, er ikke blitt vedtatt Whil e å utvikle slike studier, er det viktig å starte diskusjoner med alle relevante interessenter som offentlig sektor offentlig, og organisere seminarer og gruppediskusjoner, begrunnet. Generalsekretær Palpa, Kaptein uttrykker bekymring over uvanlig forsinkelse og avvik i utbetaling av de ansatte lønninger av nasjonalt flyselskap. Saken knyttet til lønnsstruktur er hos PIACLs styremedlemmer, dessverre, som ikke har så langt bestemt seg for hva som skal gjøres og hva ikke. Alle disse lønnsomviklingene ble oppstått på grunn av en utilstrekkelig orientering fra Direktoratet for Flyvirksomhet HR Finans eller sannsynligvis feilaktig oppsummering av styremøtet, sa generalsekretær Palpa. Han la til at PIACL-ledelsen bryter vedlegget A-administrasjonsbekreftelse nr. 07 2016 datert 31. mai 2016 ensidig, som et resultat av pilotprosjektets hidtil usete samarbeid i beste interessen til flyselskapet Vi på PALPA har nesten rømt ut av muligheter og snart vil b e venstre med ingen eller få alternativer til å jobbe med i henhold til Admin Order nr. 24 2016 datert 22. september 2016 natt flygende kreditt er også tillatt, som fortsatt er ventende fra 1. april 2016 av ukjente grunner, sammen med noe beløp som holdes tilbake hver måned, Årsak best kjent for PIACL-ledelsen Utenlandsk godtgjørelse er også på vente siden mange måneder, uttalte sekretær Palpa. Til tross for forsikringen gitt av formann PIACL i forrige måned at denne saken skulle løses innen to uker, men frem til nå løser lønnsproblemet det ville være veldig vanskelig for oss å forklare pilotmedlemskapet at hvorfor deres lønn er utbetalt i to deler og sammen med det medfølgende beløpet, la han til. Da dette er en kontraktbrudd mellom styring av PIACL og PALPA, vil vi være igjen uten annet valg enn å gå tilbake til PALPA-PIAC Arbeidsavtale 2011-2013 Vi har allerede søkt juridisk mening fra vår juridiske rådgiver, som også mener at dette er brudd på kontrakt mellom de to partene, erklærte Capt. Det er verdt å legge til at etter forhandlinger mellom PALPA-PIACL og signering av tre MoUs, resulterte i utstedelse av Admin Order nr 07 2016 datert 31. mai 2016 hvor artikkel II og artikkel III av PALPA - PIAC Arbeidsavtale 2011-13 ble revidert. Pilotene ble tildelt 75 garanterte timer i stedet for 50 garanterte timer med revisjonen Flying Allowance, Basic Salary og House Rent. På den annen side sendte piloter innlegg til de andre basene, dvs. Islamabad og Lahore logging av halvparten av timene på LR-fly, manglende betaling av Executive Allowance til PALPA-direktørene, A-330 med B-777, 10 timers plikt, ble forbedret til grensene for ANO og Supy-reise i økonomi på A-320 på innenlandske sektorer ble avtalt. I tillegg ble det inngått kontrakter til Piloter på ATR som ikke var PALPA-medlemmer Overflødig mv, ble justert i den reviderte lønnspakken av piloter. Dette gjaldt fra 1. april 2016. Han la til at siden da det har vært en vanlig prac Løpet av pilotens lønn utbetales i 2. uke i måneden. Lønn til pilotene fra de siste to månedene er delt inn i to deler. Lønnslippene fordeles ikke fra de siste to månedene og lønnen som er avbildet på AIMS, gjenspeiler ikke den sanne lønnen som ble kreditert i ulike tidsrammer, skrev han i et brev i november. International Outstations-godtgjørelser er ikke utbetalt siden januar 2016. Det har blitt veldig vanskelig for piloter å håndtere opp med utgiftene på outstations ut av sine egne lommer Under slike omstendigheter er det ikke oppmuntrende å fortsette å fly på internasjonale ruter uten disse tillatelsene, brevet oppgitt. c 2017 Pakistan Press International PPI Alle rettigheter reservert Utgitt av SyndiGate Media Inc kilde Midtøsten Nordafrikanske Aviser. Pakistan International Airlines Palpa kritiserer PIA management. Pakistan Airline Pilots Association PALPA har kritisert PIA-ledelsen over forsinkelse i flyselskapets ansatte lønn, luftfartspolitikk og tar luftfartøy på våt leieavtale Ved en pressekonferanse sa PALPAs styreleder at regjeringen og ledelsen må eie PIA og øke flåten på eierskapsbasis. Det er en klar holdning til PALPAs styre på vegne av medlemskap som PALPA er imot privatisering . Foreningen har sterkt kritisert ledelsen av Pakistan International Airlines PIA med hensyn til forsinkelse i flyselskapets lønn, luftfartspolitikk og å ta fly på våt leieavtale. Siden Nasjonal luftfartspolitikk 2015 ikke klarte å løse utfordringene som den lokale luftfartsindustrien står overfor og sette bakken for den lokale luftfartsindustrien stry for å blomstre Den nye luftfartspolitikken har ikke klart å nå målene med å gi de lokale transportørene felt for å vokse, bygge kapasitet, skape flere arbeidsplasser og få den nasjonale transportøren PIA ut av krisen. Han la til at politidokumentet for 2015 hadde blitt forberedt isolert og det medførte flere spørsmål og problemer enn å gi svar og løsninger. I stedet for å diskutere konkrete problemstillinger og utfordringer som luftfart i Pakistan står overfor, diskuterer rapporten om verdslige problemer og praksis i bransjen som ikke er særlig relevante for grunnleggende realiteter i Pakistan, la han til. General Secretary of PALPA Captain. expressed bekymring over uvanlig forsinkelse og uoverensstemmelser i utbetaling av ansatte lønninger av det nasjonale flyselskapet Materiellet knyttet til lønnsstrukturen er med PIACL styremedlemmer som dessverre ikke har så langt bestemt seg som hva som skal gjøres og hva ikke Alle disse lønnsomviklingene oppsto på grunn av noen utilstrekkelig orientering av Direct orate of Flight Operations HR Finance eller trolig ukorrekt minutering av styrets møteforhandlinger, sa generalsekretæren. Han la til at PIACL-ledelsen overtrådte Annexure-A of Admin Order nr. 07 2016 datert 31. mai 2016 ensidalt på grunn av det hidtil usete samarbeidet fra pilotfellesskap i flyselskapets beste større interesse Vi hos PALPA har nesten gått tom for alternativer, og snart vil det bli igjen med ingen eller få muligheter til å jobbe med, sa han og tilføyde at utenlandsk godtgjørelse også er på venter i mange måneder til tross for forsikringen gitt av formann for PIACL i forrige måned at dette spørsmålet vil bli løst innen to uker, løser lønnsproblemet til nå. Det vil være svært vanskelig for oss å forklare for pilotmedlemmet at hvorfor deres lønn er utbetalt i to deler og sammen med den tilbakeholdte mengden, la Rizwan til. Ettersom dette er et brudd på kontrakten mellom ledelsen av PIACL og PALPA, vil vi bli igjen uten annet valg, men å vende tilbake til PALPA-PIAC Arbeidsavtale 2011-2013 Vi har allerede søkt å ha råd fra vår juridiske rådgiver som er av oppfatningen om at dette er et kontraktbrudd mellom de to partene, uttalt Capt. Pilotene ble tildelt 75 garanterte timer i stedet for 50 garanterte timer med revisjonen Flying Allowance, Basic Salary og House Rent. På den annen side sendte piloter innlegg til andre baser som Islamabad og Lahore logging av halvtime på LR-fly, manglende betaling av Executive Allowance til PALPA-direktørene, A-330 med B-777, 10 timers plikt, ble forsterket til grensene for ANO og Supy-reisen i økonomi på A-320 på innenlandske sektorer ble avtalt. I tillegg ble det inngått kontrakter til Piloter på ATR som ikke var PALPA-medlemmer. Overflødig mva osv. ble justert i den reviderte lønnspakken av piloter. Dette gjaldt fra 1. april 2016. Lønnen slips ar e blir ikke distribuert fra de siste to månedene og lønnen som er avbildet på AIMS, gjenspeiler ikke den sanne lønnen, som ble kreditert i ulike tidsrammer, skrev han i et brev i november. Det har blitt veldig vanskelig for piloter å håndtere utgiftene på utstasjonene ut av egne lommer Under slike omstendigheter er det ikke oppmuntrende å fortsette å fly på internasjonale ruter uten disse tillatelsene, brevet angitt. Pakistan Press International, kilde Asianet-Pakistan. Dubai 26 år - Gold pakistansk forretningsmann fra Abbottabad, Malek Naureed Awan, er satt for å lansere et flyselskap i UAE. MMA Airline har blitt registrert hos Ras Al Khaimah Free Zone, hvorfra den mottok konsesjonen som selskap i forrige måned, Awan, flyselskapet s, administrerende direktør, fortalte Gulf News. Vi har også mottatt et luftoperatørsertifikat fra General Civil Aviation Authority GCAA 14. mars, sa han. Et flyselskap sertifikat AOC er en godkjenning gitt av en na Luftfartsmyndighet til en luftfartøyoperatør for å tillate at den bruker fly til kommersielle formål Dette krever at operatøren skal ha personell, eiendeler og systemer på plass for å sikre sikkerheten til sine ansatte og allmennheten. Lanseringsarrangementet finner sted i dag i Dubai, og de første kommersielle flyene forventes å starte i mai. Aswan s selskap investerer 50 millioner Dh183 millioner i oppstart, som vil være basert i Ras Al Khaimah. Den totale investeringen kommer fra egne ressurser, sa han. Awan planlegger å starte fly fra Ras Al Khaimah International Airport til Karachi og Lahore i utgangspunktet, og deretter legge til destinasjoner i India og andre land når det sikrer trafikkrettigheter. Vi har allerede kjøpt to Airbus A320s for å starte flyvninger. To Boeing 777-300s forventes å bli med flåten når vi planlegger å legge til flere destinasjoner, som Mumbai etter at trafikkrettigheter er gitt, sier Awan. UAE har allerede fem statseide flyselskaper eid av regjeringene i Abu Dhabi, Dubai, Sharjah og Ras Al Khaimah Landet har hittil ikke tillatt et privat flyselskap å drive planlagte kommersielle fly. Imidlertid driver en rekke private selskaper fraktruter og charterfly, inkludert forretningsjetoperasjoner som Royal Jet, ExecuJet og EliteJet Dette vil være det første private kommersielle flyselskapet som skal operere fra UAE. Dette nye oppstartselskapet har potensial til å forårsake alvorlig skade på RAK Airways, som nettopp har startet operasjonen etter å ha kollapset første gang, Saj Ahmad, Chief Aerospace Flyselskapsanalytiker ved den britiske strategiske strategien for forskning, fortalte Gulf News. Når det er sagt, er det klart at denne nye pakistanske støttede transportøren ønsker å poke trafikk fra kostnadsbevisste pakistanske statsborgere som bor og jobber i UAE, om enn borte fra overbelastning og høy konkurranse sett i Abu Dhabi og Dubai. Med to A320s å starte operasjoner, er det ikke klart om selskapet har finansen, eller en annen avenue, for å kilde flere jets når de planlegger å Ønsker å legge til 777-300-tall øker øyenbrynene. Det er ikke som om det vil få trafikkrettighetene til India, spesielt når andre større og mer vellykkede UAE-baserte transportører har tapt mye. Det kan vel være et element i Overflod for å få røre på markedet, sa Ahmad. Hvor dette flyselskapet kan lykkes, avhenger stort sett av om det skiller seg ut en nisje for seg selv eller om det er på bekostning av RAK Airways. I øyeblikket er det mange spørsmål og lite stoff for disse ambisiøse planene. Flyselskapet lanseres på et tidspunkt da vestlige flyselskaper sliter med å overleve mens regionale transportører registrerer sterk vekst. Emirater og Air Arabia gjør økt fortjeneste og Etihad har nettopp blitt lønnsom. International Air Transport Association IATA denne uka annonserte en nedgradering til industrins utsikter for 2012, hovedsakelig på grunn av stigende oljepriser, forventer IATA at flyselskapene skal slå et globalt overskudd på 3 milliarder i 2012 for en 0 5 prosent ma rgin. Nedgangen på 500 millioner fra desember-prognosen er primært drevet av en økning i forventet gjennomsnittspris på olje til 115 per fat, opp fra tidligere prognose 99. År 2012 fortsetter å være et utfordrende år for flyselskapene Risikoen for en Forverring av krisen i euroområdet er erstattet av en like giftig risiko som øker oljeprisen. Allerede er skaden følt med en nedgradering i industrisultatene til 3 milliarder kroner, sier Tony Tyler, IATAs generaldirektør og administrerende direktør. Middle East-operatører forventes å se fortjeneste av 500 millioner opp fra tidligere prognose 300 millioner Finansytelsen ble allerede sett på å bli bedre enn forventet i 2011, med en oppgradering fra 400 millioner til 1 milliard. I passasjervirksomheten har belastningsfaktorer forbedret seg ved en nedgang i introduksjonen av ny kapasitet Langdistansemarkedene har også vært relativt robuste. Men for MMA Airline vil utfordringen være å tiltrekke seg passasjerer fra Dubai, Sharjah og andre nærliggende emirater hjem til et stort antall sydasiatiske expatriates. We kommer til å tilby gratis busstransport til våre passasjerer fra Dubai og Sharjah, sa Awan. Forex Pakistan. Shivani Financial ble etablert 1. august 2009 som et Forex konsulentfirma i Retail FOREX Industry Konsernsjef Yasser Shivani dedikert rundt fire års intens og konkret handel på en live konto Gjennom den pragmatiske tilnærmingen lærte konsernsjefen virksomheten grundig gjennom å realisere virkelige tap og gjenopprette fra det. Shivani Financial er stolt over å introdusere sine Forex konsulentprodukter og en Gateway til handel i det internasjonale FOREX-markedet gjennom en av de største FOREX-meglerne over hele verden. Vi tar sikte på å skaffe et sikret miljø uten at noen kundefonde forblir hos selskapet. Klientens investeringsfond kan kun åpnes av kunden under navnet hans som gir åpenhet. Visninger 411.Pakistan International Airlines. PIA er blant de få flyselskapene i utviklingsland som er kompatible med IATA Operationa l Sikkerhetsrevisjon IOSA-krav og standarder Standardorganet for IOSA er basert i Montreal, Canada En typisk IOSA-sertifiseringsrevisjon er basert på en sjekkliste som består av 900 IATA-standarder og anbefalte fremgangsmåter. Hver IOSA-revisjon har to års gyldighet, og et flyselskap må passere gjennom en serie periodiske revurderingstester for å beholde sin IOSA-registreringsstatus i henhold til IATA-standarder PIA har vellykket fornyet sin IOSA-sertifisering frem til 24. juni 2011.

No comments:

Post a Comment